Често задавани въпроси
- Как мога да поръчам?
Вие можете да поръчате лесно и удобно през нашия онлайн магазин ginger-home.bg. Щом намерите продукта, който Ви интересува го добавете в количката. След това влезте в количката и завършете поръчката, като попълните Ваша ел. поща, адрес за доставка, телефон и начин на плащане.
Ще получите на електронната си поща подробности за Вашата поръчка и номер на товарителница, по който можете да проследите пратката си.
Възможно е да поръчате и по телефона. Обадете се на 0885 953 878 ще Ви помогнем в избора и поръчката.
- Защо да купя онлайн?
Пестите време. Можете много лесно и бързо да сравнявате характеристики и цени на продукти. В електронната си поща имате пълна история на Вашите покупки и лесно можете да поръчвате отново, продукти, които са Ви необходими и харесвате.
- Каква информация предоставям при поръчка онлайн?
Необходими са ни Вашето име и фамилия, адрес за доставка, електронна поща и телефон. Уверете се, че тези данни са попълнени точно и вярно – това ще Ви гарантира навременна доставка от нашите партньори – куриери.
- Мога ли да откажа поръчка?
Вие можете да откажете поръчката си по всяко време. Препоръчваме Ви да го направите възможно най-бързо след като вземете вашето решение. Обадете се на 0885 953 878 и ще ви помогнем. Ако поръчката Ви е вече на път, трябва да се свържете с куриерската фирма. При отказ на поръчка е възможно да Ви бъде начислена такса за връщане на пратката.
- Поръчката ми налична ли е?
Всички продукти, които виждате на ginger-home.bg са налични. Така гарантираме, че избраното от Вас ще бъде доставено бързо и точно.
Имам въпроси относно продукти, които искам да поръчам. Как да постъпя?
Обадете се на 0885 953 878 и ние ще Ви отговорим. Можете и да ни пишете на office@ginger-home.bg.
Доставка
- Колко е стандартния срок на доставка?
Ние доставяме между 1 и 3 работни дни. Възможно е доставката Ви да пристигне и по-бързо. Това най-често се случва в големите градове.
При големи кампании или празници са възможни забавяния на куриерската услуга. За тези случаи ние ще Ви уведомим предварително.
- Какви документи получавам с пратката си?
Заедно с поръчаните от Вас стоки получавате от ginger-home.bg Протокол (опис) на поръчаните от Вас стоки, товарителница, формуляр за връщане, фактура (когато сте поискали такава), касова бележка (без случаите на ППП – пощенски паричен превод и, гаранционна карта (когато това е приложимо).
Препоръчваме Ви да запазите тези документи – те ще са Ви необходими в случай, че решите да връщате стоки на ginger-home.bg или имате гаранционна рекламация. Товарителницата, фактурата или касовата бележка е документът, който удостоверява датата на започване да тече гаранционния срок.
Връщане
- Мога ли да върна продукт?
Да. Вие можете да върнете продукт в рамките на 14 (Четиринадесет) дни от датата на получаването.
- Какви са изискванията за връщане на продукт?
За да върнете продукт той не трябва да е ремонтиран, да няма следи от употреба, трябва да е в оригиналната си опаковка, всички оригинални аксесоари да бъдат налични. Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка.
- Безплатно ли е връщането?
Ако върнете продукт и го замените с друг (връщане със замяна) куриерските разходи по връщането са за сметка на ginger-home.bg.
- Кога връщането не е безплатно?
При връщане без замяна за нов продукт, когато Ви връщаме заплатената сума - куриерските разходи се заплащат от клиента.
- Как се връща продукт?
Връщането се осъществява в няколко лесни стъпки:
- Върнете продукта в оригиналната опаковка;
- Попълнете бланката за връщане – попълнете точно личните си данни, банковата си сметка, както и номер на Вашата поръчка;
- Обадете се на куриерската фирма, с която сте получили поръчката си, за да заявите връщане;
- Дайте информация на куриера, за размера на пратката и приблизителното и тегло;
- Кажете на куриера, че връщането е за сметка на ginger-home.bg. По този начин ще използвате нашите по-ниски цени за куриер при връщането си;
Ако имате затруднения можете да свържете с нас на 0885 953 878 и ще Ви помогнем.
Плащания
- Какви начини на плащане приемате?
Можете да платите на куриера в брой, можете да платите с банков превод, можете да платите и с кредитна или дебитна карта или чрез PayPal.
- Как правя плащане в брой?
Плащанията в брой са директно на куриера при доставката. Те са наложен платеж или пощенски паричен превод;
- Как мога да платя по банка?
Вие можете да преведете дължимата сума по банкова сметка BG94UNCR70001525148002. Всички срокове започват да текат след получаването на Вашия банков превод при нас.
- С какви карти работите?
Вие можете да платите със всички по-популярни банкови карти – Visa, Master Card, PayPal, American Express, Google pay.
Връщания на пари
- Възстановявате ли цялата сума?
При връщане със замяна ще можете да използвате цялата сума за пазаруване. При връщане без замяна ще възстановим сумата Ви, като приспаднем разходите за куриер по връщането. При възстановяване на суми чрез системата Easy Pay комисионните по превода са за Ваша сметка.
- Как получавам сумата си?
Можете да получите сумата си по банкова сметка или чрез Easy Pay. При възстановяване на сумата по банков път всички такси и комисионни са за сметка на ginger-home.bg.
При възстановяване на сумата чрез Easy Pay се прилага следната тарифа за сметка на получателя:
Tарифа за извършване на преводи чрез EasyРay |
|
Размер на превода |
Такса за превода |
5.01 - 50лв. |
0.61 лв. |
50.01 - 100лв. |
1.10 лв. |
100.01 - 250лв. |
2.72 лв. |
250.01 - 500лв. |
3.77 лв. |
500.01 - 1000лв. |
4.84 лв. |
- В какъв срок получавам сумата си?
Срокът за връщане на пари е 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка при нас.
Регистрация
- Защо да се регистрирам?
Ако имате профил при нас, ще пазарувате по-лесно и бързо. Няма да е нужно всеки път да въвеждате Вашия адрес.
Можете да получавате актуална информация от нас за нашите най-добри предложения и нови продукти.